Aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu

gerbonis

Kuldīgas novada pašvaldība, reģ.nr.90000035590 izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas klientu apkalpošanas speciālista amatu uz nenoteiktu laiku:

Prasības:

  • Vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • Darba pieredze klientu apkalpošanas jomā vismaz 1 gads;
  • Zināt spēkā esošos saistošos ārējos un iekšējos normatīvos aktus;
  • Labas datorprasmes;
  • Labas lietvedības prasmes;
  • Sadarbības un komunikācijas prasmes;
  • Latviešu valodas zināšanas atbilstoši C līmeņa pirmajai pakāpei;
  • Angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • Prasme viegli saprotamā veidā izteikt savas domas un nodomus;
  • Spēja ātri atrast kontaktu ar nepazīstamiem cilvēkiem;
  • Spēja ātri pārslēgt uzmanību no vienas darbības uz citu.

Galvenie darba pienākumi

  • Veikt darba pienākumus saskaņā ar spēkā esošajiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem, Domes un Iestādes lēmumiem un rīkojumiem;
  • Nodrošināt pašvaldības dokumentu apriti un apstrādi atbilstoši Iestādē noteiktajai kārtībai, t.sk., dokumentu vadības sistēmā ”NAMEJS”;
  • Pēc tiešā vadītāja norādes savlaicīgi sagatavot informāciju par būtiskākajām Nodaļas aktualitātēm un  aktivitātēm iesniegšanai tiešajam vadītājam, Iestādes vadībai un ievietošanai Iestādes oficiālajā mājas lapā;
  • Organizēt Iestādē ienākošās telefona sarunas (sniegt informāciju, nodrošināt zvanu pāradresāciju u.c.);
  • Organizēt Iestādes apmeklētāju kustību, vienlaikus informējot Iestādes speciālistus par apmeklētāju ierašanos, apmeklējuma iemeslu utml;
  • Koordinēt darbinieku rīcībā nodotā pašvaldības autotransporta izmantošanu;
  • Sniegt Iestādes apmeklētājiem informāciju par:
    • Domes deputātu, Iestādes darbinieku un pagasta pārvalžu vadītāju pieņemšanas laikiem;
    • Iestādes darbinieku pienākumu sadali;
    • dokumentu apriti Iestādē.
  • Nodrošināt Iestādes lietvedības darbu:
    • veikt Iestādes vadībai adresēto saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai;
    • veikt saņemto dokumentu nodošanu vai pārsūtīšanu adresātiem saskaņā ar Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, Iestādes vadītāja un struktūrvienības vadītāju rezolūcijām;.
  • Pēc pieprasījuma izsniegt Iestādes sagatavotos dokumentus (izziņas, atbilžu vēstules u.c.) un apliecināt noteikto dokumentu atvasinājumus;
  • Veikt datu ievadīšanu Iestādes datu bāzēs un regulāru iknedēļas kalendāra papildināšanu;
  • Plānot, organizēt un tehniski nodrošināt dažādu sapulču un sēžu norisi t.sk. sēdēm nepieciešamo materiālu apkopošanu un sagatavošanu;

Darba samaksa: 853,00 Eur pirms nodokļu nomaksas.

Konkursa pretendentiem jāiesniedz:

  • motivācijas vēstule;
  • īss dzīves un darba gaitu apraksts(CV);
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
  • rekomendācijas un ieteikuma vēstules (vēlamas).

Pieteikšanās termiņš: līdz 2019. gada 1. marta plkst.12.00.

Dokumentus lūdzam iesniegt Kuldīgas novada pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas un informēšanas centrā (Baznīcas ielā 1, Kuldīgā), vai elektroniskā veidā uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. līdz 2019. gada 1. marta plkst.12.00. Informācija pa tālr. 63320216.

Iesniedzot prasītos dokumentus, kandidāts piekrīt viņa personas datu apstrādei.

< SKATĪT AKTUALITĀTES