Kuldīgā asfaltē Zaļās ielas posmu, veidojot savienojumu ar Planīcas ielu

zala iela
Foto: Ričards Sotaks

Oktobrī norisinās Zaļās ielas posma asfaltēšana apjomīgajā projektā, kas paredz pārbūvēt Zaļo ielu visā tās garumā un Ēdoles ielas posmu no apvedceļa līdz Krauļu ielai.

Kuldīgas Attīstības aģentūras projektu vadītāja Velga Siliņa pastāstīja, ka būvdarbi sākās šogad jūlijā, un uz šo brīdi paveikta aptuveni trešdaļa no plānotajiem darbiem šai projektā. Darbietilpīga ir ūdens un kanalizācijas tīklu izbūve šajās ielās, kur to līdz šim nav bijis, kā arī ielas seguma izbūve. To jau izdevies paveikt Zaļās ielas posmā no Planīcas ielas gar Ceļu satiksmes drošības direkcijas Kuldīgas nodaļu līdz SIA “Palleteries”, kā arī Ēdoles ielas posmā no apvedceļa. Paredzēta arī ielas apgaismojuma tīklu izbūve. Kamēr laikapstākļi atļaus, būvnieki turpinās darbus, klās asfaltu arī nākamajos posmos, kur inženiertīkli jau izbūvēti.

Visus darbus plānots pabeigt līdz nākamā gada 30. jūnijam. Būvdarbus veic SIA “CTB”, būvuzraudzību nodrošina SIA “BaltLine Globe”, bet autoruzraudzību – SIA “BM-projekts”.

DSC 8797s

Būvdarbi norisinās Eiropas reģionālā attīstības fonda projekta “Kuldīgas pilsētas rietumu daļas degradēto teritoriju infrastruktūras sakārtošana industriālajai attīstībai” (projekta Nr.5.6.2.0/19/I/001) ietvaros. Projekta mērķis ir Kuldīgas pilsētas rietumu daļas degradētās teritorijas revitalizācija atbilstoši pašvaldības attīstības programmai, izbūvējot nepieciešamo infrastruktūru videi draudzīgai un vides ilgtspēju veicinošai izaugsmei un jaunu darba vietu radīšanai.

DSC 8772s

Teritorija Kuldīgas pilsētas rietumu daļā starp apvedceļu, Planīcas un Ēdoles ielu kopš padomju laikiem attīstījusies kā ražošanas un saimniecisko objektu zona. Pēc neatkarības atjaunošanas teritorija netika pienācīgi apsaimniekota, tāpēc daļa izbūvēto ēku ir sabrukušas vai kļuvušas par graustiem. Piekļuve šai teritorijai līdz šim ir bijusi apgrūtināta, jo to apkalpojošie ielu posmi bija sliktā tehniskā stāvoklī vai vispār nav tikuši izbūvēti. Pēdējos gados uzņēmēju interese par teritorijas izmantošanu ir pieaugusi, te darbojas vairāki uzņēmumi: SIA “Rietumu Nafta”, SIA “Palleteries”, z/s “Lieplejas”, SIA “Planka”, SIA “IMK”, SIA “Nams 95”, “Priedulāji” un citi.

Projekta kopējās plānotās izmaksas ir 1 410 192,63 EUR, no tām ERAF līdzfinansējums plānots 1 003 496,77 EUR un valsts budžeta dotācija – 80 070,37 EUR.

ES logo

< SKATĪT AKTUALITĀTES

Pievienot komentāru
  • Labi

    Tad, kad uz Latvijas valsts ceļiem vairs neļauj asfaltēt Zvirbulis savu draņķīgo asfaltu liek Kuldīgā. Saldus ceļinieka šedevri jau drūp. Šim būs tāds pats liktenis :D Lētākā cena rullē.

    19.10.2020 23:23:47