Radoša darbošanās attālināti moderno tehnoloģiju darbnīcā Nīkrāces pamatskolā

Foto: Baiba Meļķe

Pateicoties mūsdienu modernajām tehnoloģijām, ir pavisam viegli iegūt jaunas zināšanas,izglītoties un nostiprināt esošās datorprasmes, dažādojot mācību procesu, apgūstot jaunas mācību tēmas, neizejot no mājas. Nepieciešams dators vai jebkura  viedierīce ar kameras pieslēgumu, noteikti neiztiksim bez  interneta pieslēguma un profesionāla, zinoša pasniedzēja, kas spēj aizraut un iedvesmot ikvienu.

Ar programmas “Latvijas Skolas soma” atbalstu, Nīkrāces pamatskolas 8. un 9. klases izglītojamiem 26. novembrī bija iespēja savstarpēji sadarboties un iegūt zināšanas, kā arī radoši  darboties Ventspils Digitālā centra piedāvātajā “Digitālā  foto darbnīcā”. Skolēniem bija gods uzklausīt, iepazīt un sadarboties ar jaunāko tehnoloģiju pārzinātāju un daudzpusīgo pasniedzēju Ģirtu Edvartu Stepiņu.

Nodarbība tika organizēta attālināti, tiešsaistes platformā ZOOM. Sākotnēji, skolēni tika iepazīstināti vispārīgi – kas ir digitālais foto, kādi ir digitālās fotomākslas aspekti, foto izveide un apstrādes principi, kā foto var kļūt par māklas darbu, kā arī, mūsdienu paaudzei svarīga un saistoša tēma – daudzveidīgu  foto specefektu izmantošana .

Apgūstot   programmu “New Project.png.”, tika veidoti memi, jeb mīmi, kas skolēnos izraisīja patīkamas emocijas un jautru noskaņojumu, iespēju  radoši darboties savas iztēles un fantāzijas pasaulē. Nodarbības noslēgumā ,pašu veidoto digitālo  foto izstāde.

Šī nodarbība bija skolēniem saistoša, interesanta, izglītojoša, daži pilnveidoja  un nostiprināja savas zināšanas, datorprasmes, jo bija strādājuši ar līdzīgām programmām.

Lai jauniešu darbošanās digitālajā vidē būtu jēgpilna, tad šī ir viena no iespējām, kur savas digitālās prasmes un talantu var pilnveidot un attīstīt efektīvi un lietderīgi, kā nākotnes profesiju.

Paldies par sniegto iespēju Ventspils Digitālam centram un projektam “Latvijas Skolas soma”!

logo VDC 01unnamed

< SKATĪT AKTUALITĀTES

Pievienot komentāru
  • Šim rakstam komentāru nav